Wij gebruiken cookies om het bezoek bij Amy & Eva te verbeteren. Bezoek je onze websites, dan heb je de beste ervaring als je de cookies accepteert.
Terug
boeken
marketing design met customer journey mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Taal: Nederlands
Marketing Design met Customer Journey Mapping
€ 43,90
wij doneren € 0,62
Levering in 1-2 werkdagen

Tot 12% naar een goed doel dat jij kiest
Samenvatting
Marketing Design met Customer Journey Mapping is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketingboek 2020. Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing. Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed te kunnen ontwerpen, je wel verdiepen in de klant en in de context. Dat verdiepen in de klant doen we door middel van Customer Journey Mapping en het in kaart brengen van de context doen we door middel van diverse context scans. Zonder het onderzoekende los te laten, legt dit boek dus wat meer de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing. Marketing Design met Customer Journey Mapping is doorspekt met praktische tools, inspirerende designs, handige handvatten en stappenplannen, bijzondere praktijkcases en inhoudelijke verdiepingsslagen. Het zet daarmee niet alleen aan tot nadenken, maar ook tot geïnspireerd worden en creëren. Over de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 Juryvoorzitter Hans Molenaar: “Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.”
Productspecificaties
TaalNederlands
BindwijzePaperback
Oorspronkelijke releasedatum01-07-2019
Aantal pagina’s240
HoofdauteurEveline van Zeeland
Hoofd uitgeverijKoninklijke Boom Uitgevers
Druk1
Gewicht590 g
Product breedte193 mm
Product hoogte19 mm
Product lengte244 mm
EAN9789462763364
NUR801 - Management algemeen
Reviews

Er zijn nog geen reviews voor dit boek. Schrijf jij de eerste?

Service & contact
Heb je ons nodig?
We helpen je graag! Stuur ons een mailtje.
Amy & Eva
Heb lief, doe goed
Algemene voorwaarden | Privacy | Cookies
© 2024-2025 Amy & Eva
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten.