
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert.
Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.
De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.
Trefwoorden: Customer journey ondernemen klantreis omni-channel marktonderzoek Rob Luif handleiding
| Taal | Nederlands |
| Bindwijze | Paperback |
| Oorspronkelijke releasedatum | 11-02-2020 |
| Aantal pagina’s | 160 |
| Hoofdauteur | Rob Luif |
| Hoofd uitgeverij | Van Duuren Management B.V. |
| Druk | - |
| Gewicht | 350 g |
| Product breedte | 150 mm |
| Product hoogte | 13 mm |
| Product lengte | 230 mm |
| EAN | 9789089655172 |
| NUR | 801 - Management algemeen |
Er zijn nog geen reviews voor dit boek. Schrijf jij de eerste?
Amy & Eva is een online winkel voor consumenten en bedrijven met een bijzondere missie: goed doen met boeken. Tot 12% van elke aankoop doneren we aan een maatschappelijk doel dat jij kiest.
